اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه استان گلستان: دشمن به دنبال ناامید کردن و حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است
فرمانده سپاه نینوای استان گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و حضور کم‌ رنگ آنان در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار علی ملک شاهکوهی اظهار داشت:انقلاب اسلامی برخاسته از رای و اراده مردم است و جمهوری اسلامی تقریبا هر ساله یک  انتخابات  را برگزار کرده که نشان دهنده اهمیت نقش مردم در تعیین سرنوشت‌شان است.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت برای انتخاب فرد توانمند و اصلح در انتخابات افزود:انتخابات آگاهانه و درست می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را برطرف کرده و کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی به جلو ببرد.

فرمانده  سپاه  نینوای استان افزود:دشمن با اقدامات و توطئه‌هایی که انجام می‌دهد به دنبال ناامید کردن مردم و القای ناکارآمدی نظام دینی است که همه باید در مقابل نقشه‌های دشمن هشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد:دشمنان ما با همه توان به میدان آمدند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ نشان دهند و در این مسیر از هیچ گونه اقدام و به‌کارگیری ابزارهای مختلف فروگذار نمی‌کنند.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه مشارکت حداقلی به نفع هیچ کسی نیست اظهار داشت:اگر این اتفاق بیفتد شاید امنیت و انقلابمان تهدید شود اما مردم نشان دادند که بعد از 42 سال همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه نخستین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است گفت:مشارکت حداکثری نخستین اولویت نظام خواهد بود و مورد دوم سلامت و امنیت انتخابات است که مجریان و ناظران برگزاری انتخابات به آن پایبند هستند.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه مردم باید آرامش داشته باشند و تحت تأثیر رسانه‌های دشمن و برخی توطئه‌ها قرار نگیرند، گفت:خبرهایی داریم که دشمن دنبال بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات است.

وی با بیان اینکه مردم استان گلستان در انتخابات‌های مختلف همواره مشارکت بالایی را به ثبت رسانده‌اند، ابراز امیدواری کرد:در انتخابات 28 خردادماه نیز مردم حضوری پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

ملک شاهکوهی گفت:استان گلستان نماد وحدت اقوام و مذاهب در کشور شناخته می‌شود و به فضل خدا مردم ولایتمدار ما در این استان فتنه‌های دشمن برای انتخابات را خنثی خواهند کرد.


http://www.caspiankhabar.com/91839



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96