اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افزایش کشف کالاهای احتکار در گرگان نتیجه مقابله بسیج با سودجویان است
فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه "در آستانه انتخابات، فشار اقتصادی به مردم بیشتر شده است" گفت: افزایش کشف کالاهای احتکار شده نتیجه ورود بسیج به میدان مقابله با سودجویان و تعامل با دستگاه‌های مختلف است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، پنجمین جلسه قرارگاه 17 ربیع الاول  گرگان  با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ظهر امروز برگزار شد و سرهنگ وحید فخرالدین با تأکید بر نظارت بیشتر بر بازار اظهار داشت:با به کارگیری نیروهای  بسیج ، ظرفیت خوبی برای تشدید نظارت‌ها بر بازار ایجاد شده است.

وی گفت:با تقسیم کاری که اتفاق افتاده است، هر کدام از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دادند که نتیجه آن کشف انبارها و محل‌های غیرمجاز دپوی کالاهای  احتکار  شده بوده است.

فرمانده  سپاه  گرگان افزایش کشف کالاهای احتکار شده را نتیجه ورود بسیج به میدان مقابله با سودجویان و تعامل با دستگاه‌های مختلف برشمرد و افزود:هرچند هنوز هم برخی تخلفات در سطح بازار وجود دارد اما اقداماتی که در راستای قرارگاه 17 ربیع انجام شده است توانست آرامش و ثبات را تا حد زیادی به بازار برگرداند.

وی به متخلفان و سودجویان هم هشدار داد و گفت:به طور قطع هر کسی که بخواهد معیشت مردم را دچار آسیب کند، در شرایطی که دشمن هر روز فشارش را بیشتر می‌کند، خیانت در حق نظام و ملت است و ناظران و بازرسان ما هم با آنان برخورد خواهند کرد.

سرهنگ فخرالدین اظهار داشت:در این ایام بسیار مهم که در آستانه برگزاری یک انتخابات سرنوشت ساز هستیم، دشمن فشار اقتصادی خود را به مردم بیشتر کرده است.هدف این کار دلسرد و ناامید کردن مردم و در نهایت پایین آوردن مشارکت است.

وی گفت:ما در قرارگاه 17 ربیع باید طوری عمل کنیم که سبب دلگرمی مردم و رضایت جامعه شویم و چاره‌ای نداریم مگر نظارت قوی و ساماندهی توزیع کالاها تا شرایط بازار بهبود پیدا کند.


http://www.caspiankhabar.com/91838



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96