اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صلاحیت ۸۶ درصد از داوطلبان شوراهای شهر در استان گلستان تایید شد
دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان با اشاره به تائید صلاحیت ۸۶ درصد از داوطلبان شوراهای شهر، گفت: براساس آخرین آمار، یک‌هزار و ۴۳۹ نفر، در انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام نهایی شده اند که از این تعداد ۶۱ نفر انصراف داده‌اند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم ، احمد ایزد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی صلاحیت نازمدهای  انتخابات  شوراهای شهر، اظهارداشت:در حال حاضر و پس از بررسی اولیه صلاحیت 1439 داوطلب، 1189 داوطلب صلاحیت‌شان مورد تائید هیئت نظارت استان قرار گرفت، همچنین 235 داوطلب صلاحیتشان درهیئت‌های اجرایی و نظارت مورد تایید قرار نگرفت.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان خاطرنشان کرد:در این دوره از بررسی صلاحیت ها در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها و استان، صلاحیت 86 درصد از داوطلبان مورد تائید قرار گرفت.

وی تاکید کرد:داوطلبینی که صلاحیت آنان در هیئت های اجرایی و نظارت استان مورد تائید قرار نگرفت می‌توانند از 25 تا 28 اردیبهشت ماه، با مراجعه به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی کشور، اعتراض خود را اعلام کنند.

ایزد درباره انتخابات شوراهای اسلامی روستا گفت:هم‌اکنون در حال بررسی پرونده داوطلبین در هیئت‌های نظارت بخش‌ها هستیم، که نتایج اولیه در اول خرداد ماه به بخشداری‌ها اعلام می‌شود.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان تصریح کرد:داوطلبینی که به موضوع عدم تایید صلاحیت خود اعتراض و شکایت دارند از 3 خرداد به مدت چهار روز به بخشداری‌ها مراجعه کنند، در نهایت در 15 خرداد ماه نتایج تایید یا عدم تایید به بخشداری‌ها اعلام می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/91830



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96