اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هویت جسد کشف‌شده در جنگل‌های کردکوی با DNA مشخص شد
مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: هویت جسدی که حدود پنج ماه قبل در جنگل‌های کردکوی پیدا شده بود پس از انجام آزمایش تشخیص هویت (DNA) مشخص و انتساب آن به کوهنورد گمشده اهل این شهر تایید شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  پزشکی قانونی  گلستان،  حسین زارعی  اظهار داشت:نتیجه آزمایش نشان می دهد این  جسد  متعلق به" معین شریفی "اهل  کردکوی  بود که ۲۵ شهریور ماه سال گذشته مفقود شدن وی از سوی خانواده به نیروی انتظامی گزارش گردید.

وی بیان کرد:دی ماه سال گذشته بقایای اسکلتی در جنگل‌های کردکوی کشف شد که به دلیل پیداشدن لوازم شخصی فرد گمشده در حوالی آن، احتمال تعلق آن به معین شریفی وجود داشت.

وی عنوان کرد:برای تعیین دقیق هویت این اسکلت، از خانواده فرد مفقود شده آزمایش تشخیص هویت گرفته شد که پس از دریافت نتیجه آن، انتساب هویت جسد کشف شده به معین شریفی مورد تایید قرار گرفت.

وی در خصوص علت مرگ گفت:با توجه به کشف اسکلت این فرد پنج ماه پس از مرگ، امکان مشخص کردن دلیل قطعی مرگ معین شریفی وجود ندارد.

معین شریفی جوان ۳۷ ساله ۲۵ شهریور پارسال برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و دیگر بازنگشت.

تیر ماه سال گذشته نیز یک دختر کوهنورد کرجی به نام سها رضانژاد به همراه جمعی از دوستان کوهنورد خود در منطقه جهان‌نما مفقود شد که بعد از ۲ هفته تلاش، پیدا کردن وی بی‌نتیجه ماند و در نهایت جسدی در ۱۷ مرداد همان سال توسط گروهی از قرق‌بانان منطقه کشف و پس از نمونه‌گیری یک هفته بعد جسد کشف شده متعلق به آن فرد مفقود شده احراز هویت گردید.


http://www.caspiankhabar.com/91820



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96