اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در گلستان
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از امروز در چهار شهر گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، و به نقل از اداره کل  راه و شهرسازی  گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت:مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان از امروز دوشنبه همزمان با هشت استان دیگر آغاز شد.

او افزود:متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۹ اسفند ۹۸ از طریق نشانی اینترنتی tem.mrud.ir و سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام کنند.


محبوبی اضافه کرد:زمان پیش بینی شده برای ثبت نام از امروز ساعت ۱۰ صبح تا فردا سه شنبه ۲۰ اسفند ساعت ۲۴ است که پس از آن پایش اطلاعات ثبت‌نام کنندگان انجام می‌شود.


دبیر شورای مسکن استان اعلام کرد:ثبت نام در ۴ شهر  مینودشت ،  گمیشان ،  جلین  و بندر گز انجام خواهد شد.


او در خصوص شرایط متقاضیان برای ثبت نام گفت:با توجه به قانون سامان‌دهی این طرح، سبز بودن فرم(ج)یعنی عدم استفاده متقاضی و افراد تحت تکفل از زمین مسکونی، واحد مسکونی و یا امکانات نهاد‌های عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن، داشتن سابقه سکونت ۵ ساله در محل مورد نظر، سرپرست خانوار یا متاهل بودن و خودسرپرست بودن زنان مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن از جمله شرایط در نظر گرفته شده است.


او گفت:در مرحله دوم ثبت نام طرح  اقدام ملی مسکن  در ۹ شهرستان ۵۵۱۹ نفر ثبت نام نموده اند که با احتساب این چهار شهر، از متقاضیان چهارده شهرستان در استان ثبت نام شده و می‌شود.


محبوبی عنوان کرد:هزینه ساخت بسته به زیر بنا و نوع ساخت متغیر است.


او یاد آور شد:افرادی که در مرحله اول، ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.


همچنین، متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.


او ادامه داد:با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک ضرورتی به حضور در کافی نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد و کلیه متقاضیان می‌توانند در ظرف مدت زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت ثبت نام نماید.


او بیان کرد:ثبت نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع بیماری  کرونا  و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه tem.mrud.ir ثبت نام صورت خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9180



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96