اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبرداد

سالمندان بالای ۸۰ سال اولویت بعدی دریافت واکسن در گلستان
استاندار گلستان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، محدودیت‌هایی که از دو هفته قبل با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا اعمال شده، در هفته جاری نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، هادی حق‌شناس ظهر امروز شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در ستاد استانی مقابله با  کرونا  اظهار کرد:ویروسی که امروز در کشور در حال گسترش است، ویروس کرونای هندی است که هم سرعت انتشار بیشتر و هم کشندگی بالاتری دارد.

وی بیان کرد:در جلسه امروز مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی و نهادها خصوصاً  دانشگاه علوم پزشکی  حداکثر نظارت‌ها را اعمال کنند تا جلوی گسترش بیماری گرفته شود.اگر محدودیت‌ها از سوی اصناف رعایت نشود، مشمول جریمه می‌شوند.

 استاندار  گلستان ادامه داد:در حال حاضر نسبت به هفت گذشته شمار بیماران بستری جدید از ۱۶۰ به ۸۵ نفر رسیده است.امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به همین شکل روند نزولی ادامه یابد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد:در جلسه امروز ستاد استانی کرونا مقرر شد به پیشنهاد اتاق اصناف کمیته‌ای کارشناسی به‌منظور بررسی وصول با تأخیر هزینه‌های آب، برق، گاز و مخابرات بخشی از کسبه آسیب‌دیده شکل بگیرد.تصمیم نهایی بعد از نظر این کمیته در جلسه بعدی ستاد گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد:با توجه به در پیش بودن زمان خرید تضمینی کلزا در استان، در این جلسه مقرر شد که مکاتبات لازم با ستاد ملی کرونا به‌منظور اخذ مجوز برای واکسینه کردن کسانی که در مراکز خرید تضمینی کلزا مشغول به فعالیت هستند، صورت گیرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد:اولین گروه هدف واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی بعد از اتمام مرحله اول واکسیناسیون،  سالمندان  بالای ۸۰ سال خواهند بود.


http://www.caspiankhabar.com/91769



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96