اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعطیلی مشاغل تا ۳۱ فردردین در استان گلستان/ خواهش می‌کنیم مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند
استاندار گلستان با اشاره به تعطیلی مشاغل تا ۳۱ فردردین در شهرهای قرمز، گفت: اگر تلاش و رعایت نکنیم ممکن است وضعیت گلستان وخیم‌تر از استان‌های دیگر شود و از همه مردم استان خواهشمندیم پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  هادی حق شناس  ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با  کرونا ، اظهار داشت:12 استان کشور با شیب تند به سمت ابتلا به کرونا و مرگ و میر بیشتر پیش می‌روند، 10 استان شیب ملایم دارند، سه استان پیک مجدد دارند و گلستان جزو چهار استانی است که هنوز وارد پیک جدی نشده است.

وی افزود:اگر تلاش و رعایت نکنیم ممکن است وضعیت گلستان وخیم‌تر از استان‌های دیگر شود و از همه مردم شریف استان خواهشمندیم پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

 استاندار  گلستان با اشاره به  تعطیلی  مشاغل به مدت 10 روز، گفت:فعالیت مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در شهرهای قرمز، فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار در شهرهای نارنجی و فعالیت مشاغل گروه چهار در شهرهای زرد تا 31 فردردین ممنوع است.

حق شناس افزود:همه فعالیت‌های آموزشی‌فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، همچنین حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز یک سوم، در شهرهای نارنجی یک دوم و در شهرهای زرد دو سوم است.

وی ادامه داد:ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در تمام شهرهای استان اعمال می‌شود.

حق شناس خاطرنشان کرد:دو هفته بسیار حساس پیش‌رو داریم و ممکن است با افزایش تعداد بیماران گرفتار شویم، ویروس جدید کرونا امکان دارد در مقطع کوتاه فاجعه ایجاد کند و آخر هفته و هفته بعد جهش 10 تا 20 برابری رخ دهد.

استاندار گلستان یادآور شد:تغییر ساعت اداری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تخلف است و ساعت اداری به هیچ وجه نباید تغییر کند.


http://www.caspiankhabar.com/91725



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96