اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلستانی‌ها نگران میوه شب عید نباشند/۴۰۰ تن سیب و پرتقال تأمین شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه مردم نگران میوه شب عید نباشند از تأمین و توزیع ۴۰۰ تن سیب و پرتقال در استان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  حسین طلوعیان  پیش از ظهر امروز در سی و یکمین جلسه ستاد  تنظیم بازار  استان اظهار داشت:در آستانه سال جدید، کالاهای تنظیم بازار اختصاص داده شده به استان در حال جذب و توزیع در سطح استان است.

وی توضیح داد با هدف تنظیم بازار، کالاهای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن خوراکی و شکر به استان اختصاص داده أ که در حال جذب و توزیع آنها در سطح بازار استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:میزان سهمیه برنج اختصاص یافته برای اسفند ماه استان 350 تن، گوشت منجمد 63 تن، مرغ منجمد 240 تن، روغن خوراکی حوزه صنف و صنعت 750 تن و روغن خوراکی بخش خانوار 2 هزار و 690 تن، شکر سهم صنف و صنعت یکهزار تن و شکر بخش خانوار 497 تن است.

به گفته طلوعیان ، همچنین با دستور کارگروه تنظیم بازار کشور ، 180 تن از شکر بخش مردمی تحویل کارخانجات تولید قند استان داده شده تا قند نیز با قیمت مناسب در اختیار مردم استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد:150 تن سیب درختی و 250 تن پرتقال نیز برای تنظیم بازار  میوه   شب عید  مردم استان تامین شده که در ایام پایانی سال در سطح استان توزیع می‌شود.

بنا به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از ابتدای اسفند ماه سال‌جاری تا کنون یکهزار و 250 تن مرغ آماده طبخ در استان توزیع شد که با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال نیاز به تامین مرغ بیشتر در بازار استان مشهود است.


http://www.caspiankhabar.com/91672



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96