اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعداد مبتلایان کرونا در گلستان به ۱۷۹ نفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان امروز سه‌شنبه نسبت به دیروز با ۴ نفر افزایش به ۱۷۹ نفر رسید.

 عبدالرضا فاضل  روز سه شنبه اظهار داشت:تاکنون از مجموع ۶۲۰ نمونه آزمایش ارسالی به تهران، پاسخ ۳۵۴ نمونه دریافت شده که بر اساس آن علت مرگ ۳۱ تن ابتلا به بیماری  کرونا  تشخیص داده شد.

وی بیان کرد:از زمان شیوع این بیماری تاکنون ۲ هزار و ۲۷۲ نفر با ظن ابتلا به کرونا در بیمارستان های  گلستان  بستری شدند که به جز ۳۱ فوتی، ۸۷۸ همچنان بستری و تحت درمان بوده و بقیه مرخص شدند.

وی علت ثابت ماندن تعداد فوتی های گلستانی ناشی از کرونای در روزهای اخیر را دریافت نشدن پاسخ آزمایش های ارسالی از تهران اعلام کرد.

فاضل دیروز اعلام کرده بود که در روزهای اخیر ۱۹ نفر با داشتن علایم مشکوک به ویروس کرونا جان خود را در این استان از دست دادند.

هفته گذشته آزمایشگاه تشخیص کرونای گلستان راه اندازی شد که می تواند نتایج آزمایشات را در کمتر از ۲۴ ساعت اعلام کند.

به گفته رییس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان، در ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا شهرهای گرگان، کردکوی و علی‌آباد کتول در وضعیت بحرانی قرار دارند و ظرفیت بیمارستان‌های استان هم تکمیل است.

ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا گلستان در اطلاعیه‌ای برای پیشگیری از شیوع این ویروس، برای مشاغل مختلف استان از دوشنبه ۱۹ اسفند ماه تا جمعه ۲۳ اسفند محدودیت ساعت کاری مشخص کرد.

ممنوعیت ورود به گلستان، تعطیلی واحدهای اقامتی برای نوروز و ممنوعیت وارد شدن به تفرجگاهها و بوستان‌های عمومی از جمله دیگر تمهیدات برای پیشگیری از شیوع کرونا در این خطه شمالی است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9164



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96