اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بیش از ۲۹ هزار عدد مواد محترقه در گنبدکاووس کشف شد
فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: ۲۹ هزار و ۲۹ عدد انواع مواد محترقه انفجاری و آتش‌زا در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمود علی‌فر روز سه‌شنبه در گفت و گو با  کاسپین خبر  از گرگان اظهار داشت:با هدف پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال و تحقق شعار نوروزی سال ۹۹ پلیس با عنوان"امنیت جامعه، آرامش خانواده"، ماموران انتظامی  گنبد کاووس اجرای برنامه‌ هدفمند برای برخورد با عاملان اخلال در نظم و امنیت را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران پلیس امنیت گنبدکاووس پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل نگهداری مواد محترقه غیرمجاز شدند و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از یک منزل مسکونی ۲۹ هزار و ۲۹ عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی یک متهم در این رابطه به مرجع قضایی، از خانواده‌ها خواست در روزهای پایانی سال بر رفتار فرزندان خود دقت و نظارت بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث تلخ و ناگوار در جامعه پیشگیری شود.

سرهنگ علی‌فر همچنین از کشف ۴۳ هزار و ۳۹۲ قلم انواع لوازم  بهداشتی  و آرایشی  احتکار  شده در گنبدکاووس خبرداد و گفت:در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی و آرایشی در انبار یک واحد صنفی شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ طالقانی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پس از هماهنگی مرجع قضایی و با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس از محل مورد نظر بازرسی و ۴۳ هزار و ۳۹۲ قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی احتکار شده از جمله سه هزار و ۶۲ عدد دستکش را کشف و بعد از صورتجلسه، تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد:با دستور قضایی انبار این واحد صنفی متخلف پلمب و در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت:با توجه به شرایط موجود جامعه، رفتارهای غیرانسانی محتکران سبب ناامنی روانی شهروندان می‌شود لذا پلیس قاطعانه و بر اساس قانون با این گونه افراد سودجو و فرصت طلب برخورد می‌کند.

گنبدکاووس با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان در شرق این استان واقع شده است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9159



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96