اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مرگ و میر ناشی از کرونا در گلستان به ۱۷ نفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید مجدد بر ضرورت همراهی شهروندان با تصمیمات پیشگیرانه مسوولان و رعایت بهداشت فردی گفت که تعداد تلفات ناشی از بیماری کرونا در این استان به ۱۷ نفر رسید.

 عبدالرضا فاضل  جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: تاکنون ۸۸۷ نفر مشکوک به  کرونا  دارای تنگی نفس سندروم شدید در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود:همچنین ۲۴۹ بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری از بیمارستان‌های گلستان مرخص شدند.

وی ادامه داد:تاکنون از ۳۰۷ بیمار مشکوک به کرونا در گلستان نمونه گیری شده که از مجموع ۲۱۰ پاسخ دریافت شده، ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا قطعی است.

ناهید جعفری معاون  بهداشت ی  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با بیان روند صعودی شیوع کرونا در استان از مردم خواست علاوه بر رعایت بهداشت فردی، به قرنطینه خانگی ادامه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اعلام کرد که ورود خودرو با پلاک غیربومی به این استان‌از امروز جمعه تا اطلاع بعدی ممنوع است.

علاوه بر آن، پذیرش مسافر در مدارس، برپایی کمپ، چادرهای مسافرتی و اقامت شبانه در پارک ها و مبادی ورودی شهرهای گلستان در ایام نوروز ممنوع اعلام شد.

علاوه بر دو بیمارستان در گرگان، بیمارستان های شهرهای  بندرگز ، علی آبادکتول و  گنبد کاووس هم به بستری و درمان بیماران کرونا اختصاص یافته است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9150



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96