اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اعطای تسهیلات کم‌بهره به راهنمایان گردشگری و مؤسسات آموزشی گردشگری گلستان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای طرح حمایتی اعطای تسهیلات ویژه راهنمایان گردشگری و مؤسسات آموزشی گردشگری خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد تجری  مدیرکل میراث‌فرهنگی،  گردشگری  و صنایع دستی گلستان گفت:باتوجه به شیوع ویروس  کرونا  و رکود کسب‌وکار‌های گردشگری و در راستای حمایت از فعالان جوان گردشگری، این اداره‌کل با حمایت و همکاری یکی از خیرین استان، امکان بهره‌مندی برای راهنمایان گردشگری که صرفاً در همین حوزه فعال هستند و همچنین مؤسسات آموزشی گردشگری استان از  تسهیلات  کم‌بهره(۴ درصدی)را فراهم کرده است.

او گفت:در این طرح حمایتی، راهنمایان گردشگری به‌عنوان جوان‌ترین قشر فعال در حوزه گردشگری که نقش بسزایی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان دارند و همچنین مؤسسات آموزشی گردشگری، برای دریافت تسهیلات از مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیون ریال تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی می‌شوند.

تجری گفت:درمجموع برای ۷۰ نفر از فعالان گردشگری این تسهیلات در نظر گرفته‌شده است.

او بیان کرد:تاکنون ۴۲ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند و مابقی متقاضیان نیز به‌صورت مستمر و هفتگی به بانک معرفی خواهند شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت:امیدواریم با بهره‌مندی فعالان گردشگری از این تسهیلات بخش اندکی از خسارات واردشده به این حوزه جبران شود.


http://www.caspiankhabar.com/91443



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96