اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

افزایش مبتلایان به کرونا در گلستان نگران‌کننده است
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به بیشترشدن سه درصدی بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان طی روزهای اخیر گفت که روند افزایش مبتلایان به این بیماری در گلستان نگران‌کننده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی   گلستان   عبدالرضا فاضل  اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار  کرونا یی به مجموع بیماران بستری در مراکز  درمانی  استان افزوده شده و ۱۳ تن نیز به علت وخامت اوضاع جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر ضرورت قطع دورهمی های خانوادگی به عنوان یکی از عوامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در گلستان از مردم خواست تا حد امکان محدودیت کرونایی تعیین شده توسط ستاد ملی مقابله با این بیماری را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد:اگر مردم استان از رفت و آمدهای غیرضروری و دورهمی خانوادگی پرهیز کرده و شیوه نامه های  بهداشت ی را جدی بگیرند می توان به قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ در گلستان امیدوار بود و از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند.

به گفته فاضل در حال حاضر ۵۶۹ نفر به علت ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۴ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و ۵۷ نفر از آنان نیز به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز یکشنبه گفت:با فوت ۳۸۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۸۷۴ نفر رسید.


http://www.caspiankhabar.com/91408



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96