اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ورود و نظارت سپاه بر بازار و کنترل گرانی‌ها در گلستان/تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در سپاه نینوا
فرمانده سپاه نینوا گفت: قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در سپاه نینوا به دنبال فرمان مقام معظم رهبری با مشارکت و همکاری دستگاه‌های نظارتی در مبارزه با گران‌فروشی‌ها و کنترل قیمت‌ها و با کمک بسیج تشکیل شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  سپاه  نینوا،  سردار ملک  شاهکوهی اظهارداشت:قرارگاه 17 ربیع‌الاول در سپاه نینوا به دنبال فرمان مقام معظم رهبری با مشارکت و همکاری دستگاه‌های نظارتی در مبارزه با گران‌فروشی‌ها و کنترل قیمت‌ها و با کمک  بسیج  تشکیل شده است.

وی افزود:این جلسات برای هماهنگی بین‌بخشی با ساز و کار مشارکت همه مراجع برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت‌هایی که بی‌رویه بالا رفته و یا احتکار می‌شود، تبیین می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد:بسیج با توان حداکثری خود با سازماندهی نیروهای مردمی در کنار مراجع به دنبال اجرای دقیق فرمان رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف این قرارگاه است.

سردار ملک شاهکوهی گفت:در شرایطی که اغلب مردم با مشکلات معیشتی و  اقتصادی  مواجه هستند متأسفانه برخی افراد سودجو با گران‌فروشی و احتکار مشکلات مردم را دوچندان می‌کنند که باید قاطعانه با آنها برخورد شود.

فرمانده سپاه نینوا افزود:شهروندان استان گلستان با مشاهده مواردی از گران‌فروشی و تخلفات اقتصادی و احتکار می‌توانند گزارش آن را از طریق شماره تماس 114 اطلاع دهند و به مردم اطمینان می‌دهیم که شناسایی افراد سودجو و متخلف در دستور کار قرار خواهد گرفت.


http://www.caspiankhabar.com/91406



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96