اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ظرفیت بیمارستان صیاد شیرازی گرگان از بیماران مشکوک به کرونا تکمیل شد‌
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ظرفیت بیمارستان صیاد شیرازی گرگان از بیماران مشکوک به کرونا تکمیل شده و دو سوم بیمارستان پنج آذر هم پر شده است.

سراج الدین عارف نیا در گفت‌و‌گو با  کاسپین خبر  در گرگان، اظهار داشت:ظرفیت  بیمارستان صیاد شیرازی  گرگان با حدود 300 تخت که بیماران مشکوک به  کرونا  در آن بستری هستند تکمیل شده و بیماران جدید در بیمارستان پنج آذر گرگان در حال پذیرش هستند.

وی افزود:160 تخت در بیمارستان پنج آذر گرگان به عنوان بیمارستان پشتیبان ایجاد کردیم که دو سوم آن پر شده و پس از تکمیل آن پشتبیان بعدی بیمارستان صحرایی خواهد بود.

عارف نیا ادامه داد:در شرق استان بیمارستان پیامبر اعظم(ص)گنبدکاووس دارای 80 تخت است و بیمارستان مینودشت با 50 تخت به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد:در غرب استان هم بیمارستان  کردکوی  دارای 30 تخت است که بیمارستان  بندرگز  را به عنوان پشتبیان آن در نظر گرفته‌ایم.

معاون درمان  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با بیان اینکه تعداد بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان به 650 نفر رسیده، گفت:دلیل این تعداد بستری بار مراجعه زیاد نیست و بار بستری روزانه است، به طور مثال اگر 60 نفر بستری می‌شوند 10 نفر ترخیص می‌شوند و در واقع 50 بیمار برای بستری اضافه شده‌اند.

عارف نیا افزود:امیدواریم شرایط به جایی برسد که به تعداد پذیرش شدگان، ترخیص داشته باشیم تا مشکل کمبود تخت ایجاد نشود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9139



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96