اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون علوم پزشکی گلستان خبرداد

کمبود انسولین قلمی در گلستان/ مشکلات بزودی برطرف می شود
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: انسولین در گلستان موجود بوده اما یک مدل انسولین قلمی که پرمصرف ترین نوع آن است دچار کمبود شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، پانیذ صدرایی اظهارکرد:انسولین در گلستان موجود بوده اما یک مدل انسولین قلمی که پرمصرف‌ترین نوع آن است دچار کمبود شده و نایاب نیست.

معاون غذا و  دارو   دانشگاه علوم پزشکی  گلستان بیان کرد:گلستان نسبت به سایر استان‌ها در زمینه انسولین کمتر دچار مشکل شده و برخی از داروخانه‌های استان هم اکنون موجودی دارند.

صدرایی با اشاره به اینکه هم اکنون انسولین از گمرک وارد کشور شده است، گفت:طی پنج روز آینده توزیع آن در استان‌ها انجام خواهد شد.

وی توضیح داد که بیمه محدودیت‌هایی را برای انسولین تعیین کرده و در هر نوبت بیش از سه انسولین را تأیید نمی‌کند اما با توجه به میزان محدودیت انسولین در استان ما این سهمیه را محدودتر کردیم تا پارت اصلی آن وارد استان شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه مشکل انسولین کشوری است، گفت:اگر بیماران با سامانه ۱۱۰، داخلی ۳ تماس بگیرند راهنمایی می‌شود که انسولین را از کجا تهیه کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91306



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96