اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد

روند افزایشی شیوع کرونا در گلستان/ثبت ۴ فوتی در یک روز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش خفیف مواجه شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  شامگاه چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت  کرونا  در گلستان اظهارکرد:در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش خفیف مواجه شده است.

وی افزود:شهرستان های آق قلا، گالیکش، و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان های آزادشهر، گرگان، بندرگز و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند.

فاضل بیان کرد:در حال حاضر ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، که از این تعداد، ۴۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۱ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان گفت:متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فوتی بر اثر کرونا در استان ثبت شد که با این عدد، آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و ۱۰ فوتی رسیده است.

وی توضیح داد که در حال حاضر بیشتر استان های کشور درگیر موج سوم بیماری کرونا هستند ولی استان گلستان به همراه استان های فارس و سیستان و بلوچستان هنوز با موج سوم این بیماری رروبرو نشده اند.

فاضل از مردم استان خواست با رعایت دستورالعمل های  بهداشت ی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91288



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96