اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد

استمرار فعالیت سامانه بارشی در گلستان/احتمال بارش برف در ارتفاعات
مدیرکل هواشناسی گلستان از ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  نوربخش داداشی  ظهارکرد:سامانه  بارش ی که از چند روز یکشنبه(۱۳ مهر)در گلستان فعالیت خود را شروع کرده تا بامداد شنبه فعال خواهد بود.

وی افزود:کاهش دما، وزش باد، رعدوبرق و پدیده مه از پیامدهای این سامانه بوده و بارش های پراکنده تا بامداد شنبه ادامه دارد.

داداشی گفت:در این مدت احتمال بارش برف در ارتفاعات استان هم وجود دارد و رانندگان در صورت ضرورت سفر با تجهیزات کامل حرکت کنند.

وی ادامه داد:از ابتدای فعالیت این سامانه تاکنون بیشترین میزان بارش از مینودشت با ۴۲ میلی متر ثبت شده و پارک ملی گلستان هم بارش ۳۵ میلی متری را شاهد بوده است.

مدیرکل  هواشناسی  گلستان گفت:با توجه به شدت بارندگی احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

داداشی ادامه داد:مردم همچنین از توقف در مجاورت رودخانه ها خودداری کرده و گروه های ورزشی کوهنوردی فعالیت در مناطق کوهستانی را متوقف کنند.

رئیس پلیس راه گلستان هم با اشاره به لغزنده بودن اکثر جاده های گلستان بر اثر بارندگی های دیشب از رانندگان خواست تا فاصله طولی را هنگام حرکت رعایت کنند.

سرهنگ علی عبدی افزود:رانندگی با سرعت مطمئنه، به همراه داشتن تجهیزات گرمایشی و توجه به قوانین راهنمایی رانندگی برای مسافران سفری ایمن را به همراه دارد.


http://www.caspiankhabar.com/91237



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96