اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی گلستان:

قهوه خانه ها و گیم نت ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گلستان از تشدید گشت های ویژه پلیس با همکاری بهداشت و تعزیرات خبرداد و گفت: قهوه خانه ها و گیم نت ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، سرهنگ بهرام عزیزی شامگاه دوشنبه در خصوص تشدید گشت های ویژه پلیس با همکاری  بهداشت  و تعزیرات، اظهارکرد:در پی شیوع ویروس  کرونا ، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری شبکه بهداشت طرح ویژه برخورد و ساماندهی واحدهای صنفی، قهوه خانه داران و قلیان سرا ها را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به پلمب هشت واحد صنفی متخلف، افزود:همه مراکز تجمعی، قهوه خانه ها و گیم نت هایی که با توجه به تعطیلی مدارس به مرکز تجمع دانش آموزان تبدیل شده اند، تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد:گشت های تلفیقی پلیس، مرکز بهداشت و تعزیرات برای برخورد با متخلفان و در رراستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شروع به کار کرده اند.

وی با تاکید بر تلاش پلیس در راستای دفاع از امنیت و سلامت مردم، گفت: نیروی انتظامی  بارها نشان داده برای دفاع از آرامش جامعه آماده هر گونه اقدام بوده و این بار نیز با تمام توان با دستگاه های مربوطه همکاری خواهد کرد لذا شهروندان می توانند هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9123



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96