اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

واحدهای مسکونی خسارت دیده مراوه تپه تا ۴ ماه آینده بازسازی می شود
استاندار گلستان گفت: تلاش می کنیم ظرف مدت سه الی چهار ماه آینده عملیات ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله ۵.۲ ریشتری مراوه تپه را اجرایی کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  هادی حق شناس  ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق  زلزله  زده مراوه تپه اظهارکرد:زلزله ۵.۲ ریشتری روز گذشته در مراوه تپه به ۲۵۰ واحد مسکونی خسارت زد که براساس نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته ۱۳۵ واحد نیازمند احداث و ۱۱۵ واحد هم نیازمند تعمیر هستند.

وی افزود:علی رغم شدت زمین لرزه خانه‌هایی که بر اساس اصول مهندسی ساخته در شهر و روستاهای مراوه تپه ساخته شده خسارت ندیده‌اند و خسارات جدی متوجه واحدهای مسکونی خشتی، گلی و غیرمقاوم بوده است.

حق شناس بیان کرد:مردم می‌توانند با مراجعه به  بنیاد مسکن  و استفاده از  تسهیلات  لازم جهت مقاوم سازی منازل خود زمینه کاهش خسارات را فراهم کنند.

وی اضافه کرد:تلاش می‌کنیم ظرف مدت سه تا چهار ماه آینده عملیات ساخت این خانه‌ها را اجرایی کنیم.

استاندار گلستان گفت:در گلستان حدود ۱۱۰ هزار واحد مسکونی نیازمند مقاوم سازی هستند و از مردم شهر و روستاهای گلستان تقاضا می‌کنیم با مراجعه به بنیاد مسکن و با استفاده از ظرفیت تسهیلات در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود همکاری لازم را داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/91199



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96