اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان تأکید کرد

تعطیلی تفرجگاه ها در صورت عدم رعایت پروتکل ها
استاندار گلستان گفت: اگر مردم به تذکرات مسئولان در رعایت پروتکل ها در تفرجگاه ها توجه نکنند، این مراکز بسته خواهند شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  هادی حق شناس  بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله از  کرونا  اظهارکرد: تعداد شهرستان های سفید استان از دو به پنج شهرستان رسیده و اگر مردم پروتکل ها را رعایت کنند استانی در وضعیت سفید خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وضعیت استان ۱.۳۸ بیمار در هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است، افزود:در جلسه مصوب شد که هلال احمر، علوم پزشکی، فرمانداری ها و شهرداری ها وضعیت رعایت پروتکل ها را به مردم در تفرجگاه‌ها تذکر دهند و اگر این هفته پروتکل ها رعایت شد تفرجگاه‌ها در هفته های بعد باز خواهد بود در غیر این صورت تصمیم گیری سخت گیرانه ای را برای بستن تفرجگاه‌ها خواهیم گرفت.

طبق گفته  استاندار  گلستان اماکنی برای نشستن توسط شهرداری ها نشانه گذاری شده و نیروهای هلال احمر هم در فاصله های مشخص حضور دارند و در صورت عدم رعایت مسائل  بهداشت ی نیروی انتظامی خودروها را جریمه خواهد کرد.

حق‌شناس با اشاره به باز شدن مدارس، ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد مدارس توسط نیروهای بهداشت بازدید شد که پروتکل ها در اکثر آنها رعایت شده است.

وی توضیح داد:در فصل زمستان آنفلوانزای فصلی را در پیش داریم و بنابراین اگر می‌خواهیم مشکلات کمتری را شاهد باشیم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

استاندار گلستان بیان کرد:در برخی از استان‌ها موج سوم کرونا شروع شده اما در گلستان در اواخر پیک اول هستیم و امیدواریم که با رعایت مردم شاهد مشاهده پیک سوم نباشیم.


http://www.caspiankhabar.com/91190



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96