اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳ هزار بسته بهداشتی برای مقابله با کرونا در مناطق حاشیه‌نشین گرگان توزیع می‌شود
شهردار گرگان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر حدود ۳ هزار بسته بهداشتی توزیع می‎شود.

 عبدالرضا دادبود  در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  اظهارداشت:برای پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی  کرونا   شهرداری  اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است.ضدعفونی معابر اصلی و اماکن پرتردد شهر به صورت شبانه و با مشارکت سپاه و ارتش انجام می‌شود.

وی گفت:علاوه براین ضدعفونی ناوگان  حمل و نقل  درون شهری گرگان نیز به صورت مستمر و شبانه‌روزی در حال انجام است.علاوه براین رانندگان تاکسی‌ها، سرویس‌های مدارس، آژانس‌ها و غیره نیز می‌توانند با مراجعه به پارکینگ اتوبوسرانی شهرداری گرگان واقع در بلوار الغدیر نسبت به ضدعفونی خودروهای خود اقدام کنند.

شهردار گرگان افزود:گندزدایی و ضدعفونی مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و وسایل بازی در سطح پارک‌ها و غیره از دیگر اقداماتی است که از سوی شهرداری گرگان برای حفظ سلامت شهروندان و مقابله با بیماری کرونا در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از تهیه و توزیع بسته‌های  بهداشت ی شامل برخی اقلام از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق کم‌برخوردار شهر گرگان خبر داد و گفت:با همکاری بخش‌های مختلف سه هزار بسته بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق حاشیه‌نشین شهر، تهیه و بین مردم توزیع خواهدشد.

دادبود بیان داشت:در حال خریداری این اقلام بهداشتی هستیم و به زودی این بسته‌ها را با کمک نیروهای شهرداری در این مناطق توزیع می‌کنیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9119



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96