اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



یک هفته جستجوی بی‌نتیجه برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی
رئیس هلال‌احمر کردکوی گفت: تاکنون و با گذشت یک هفته، جستجو برای یافتن «معین شریفی» جوان گمشده در جنگل‌های بالادست شهرستان کردکوی بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حسین باقری اظهار کرد:در روزهای اول  مفقود  شدن این جوان، با ۱۳ تیم پنج نفره عملیات جستجو را انجام می‌دادیم و الان هم که یک هفته از این موضوع می‌گذرد، با حدود ۳ تا ۴ تیم پنج نفره کار جستجو را دنبال می‌کنیم.هر گزارشی که به دست ما می‌رسد و هر محلی که امکان پیدا کردن این جوان باشد را به دقت بررسی می‌کنیم.تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که هیچ نقطه کوری را از قلم نیندازیم.

وی بیان کرد:عملیات جستجو تا روز جمعه به همین شکل ادامه خواهد داشت و اگر تا آن روز به نتیجه نرسیدیم، مجدداً فراخوان عمومی بین کوهنوردان سطح شهرستان برای جستجو در روز جمعه خواهیم داشت.

رئیس هلال‌احمر  کردکوی  با اشاره به به‌کارگیری سگ‌های تجسس، گفت:سگ‌های تجسس حساسیت بسیاری به بوی انسان دارند و حتی طی این عملیات جستجو به چوب‌دستی که در ته دره رها شده بود، واکنش نشان دادند.

باقری تأکید کرد:تاکنون حتی نقاط بسیار دورتر از محلی که تصور می‌شد این فرد گمشده را جستجو کردیم و به شکل دقیق مورد بررسی قرار دادیم.از منطقه چاشت خوران به سمت پایین‌دست تا منطقه مزار شهدای کردکوی توسط نیروهای امدادی مورد بررسی قرار گرفت.البته با وجود تمام این اقدامات با توجه به کوهستانی بودن و پوشش جنگلی انبوه منطقه، نمی‌توانیم به‌طور صد درصد به اثبات برسانیم که این فرد اصلاً در این محل نیست و احتمال اینکه نقطه‌ای از چشم نیروها پنهان مانده باشد، وجود دارد.

وی با بیان اینکه قطعاً تا زمانی که به نتیجه نرسیدیم، کار جستجو را ادامه خواهیم داد، گفت:امدادگران و نجات گران هلال‌احمر، نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست و اعضای هیات کوهنوردی و کوهنوردان محلی شهرستان و عوامل نیروی انتظامی در بخشی دیگر در تلاش هستند تا به نتیجه برسیم و خانواده این جوان را از وضعیت او مطلع کنیم.

 معین شریفی  جوان ۳۶ ساله کردکویی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که از آن زمان مفقود شده و تاکنون پیدا نشده است.


http://www.caspiankhabar.com/91187



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96