اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: ملت ایران از مقاومت در برابر سلطه‌گری رژیم‌های استکباری کوتاه نمی‌آید
استاندار گلستان گفت: ملت ایران مقاومت را در برابر سلطه‌گری و زیاده‌خواهی رژیم‌های استکباری به عنوان هدف خود قرار داده و از اهداف خود کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، هادی حق‌شناس صبح امروز در مراسم تجلیل و تکریم پیشکسوتان هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت:ملت ایران همچون 4 دهه گذشته و تمام سال‌های دفاع مقدس، مقاومت در برابر سلطه‌گری و زیاده‌خواهی رژیم‌های استکباری را به عنوان هدف خود قرار داده و از اهداف خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به تقدیم بیش از 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس گفت:در آن سال‌ها فقط رژیم بعث عراق نبود که به جنگ ملت ایران و انقلاب اسلامی آمده بودند بلکه کشورهای غربی و آمریکا هم پشت سر این رژیم قرار داشتند.

 استاندار  گلستان خاطرنشان کرد:سود و منفعت این جنگ برای کارخانه‌های ساخت اسلحه در آمریکا و کشورهای اروپایی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این 4 دهه همواره مدیون خون پاک شهدا بوده است اظهار داشت:رزمندگان اسلام با ابزار اخلاق، ایمان و تعبد سبب ماندگاری نظام جمهوری اسلامی برابر غرب شده‌اند.

حق‌شناس با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی اختلافات عقیدتی با نظام اسلامی دارند گفت:سردمداران استکبار از جمله آمریکا به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند و می‌خواهند ایران مانند کشورهای عربی منطقه در مقابل آنان کوتاه بیاید.

وی با اشاره به مخالفت جامعه جهانی با قطعنامه ضد ایرانی آمریکا اظهار داشت:آمریکا خوی سلطه‌گری دارد و سعی می‌کند با ایجاد ایران هراسی، کشورهای منطقه را با خود همراه کند تا تسلیحات خود را به آنان بفروشد.


http://www.caspiankhabar.com/91184



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96