اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شناسایی تخلف ۲۵۳ میلیارد ریالی یک شرکت بازرگانی در گرگان
معاون بازرسی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ازشناسایی تخلف ۲۵۳ میلیارد ریالی یک شرکت بازرگانی در گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت:در پی دریافت گزارشات کتبی یکی از شهروندان مبنی بر  تخلف  احتمالی یک شرکت بازرگانی در شهرستان  گرگان  تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

او ادامه داد:پس از بازرسی‌های میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود، تخلف اجرا نکردن، تعهدات وارد کنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی این شرکت بازرگانی بدلیل عدم بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافت شده، به بانک عامل در زمان مقرر، در مورد این شرکت، محرز شد.

این مقام مسئول گفت:تخلف این شرکت به مبلغ ۲۵۳ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۰۰ ریال تشکیل وبرای صدور راًی نهایی به  اداره کل تعزیرات حکومتی  استان ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به صورت حضوری(با مراجعه به  سازمان صمت  در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان)به بازرسان این سازمان گزارش کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91182



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96