اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان منصوب شد
با حکم مونسان، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان منصوب شد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، به نقل از روابط عمومی  میراث فرهنگی  گلستان، علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی،  گردشگری  و صنایع دستی احمد تجری را به عنوان مدیرکل جدید  استان  گلستان منصوب کرد.

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان منصوب می‌شوید.

اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث‌فرهنگی-تاریخی و مرمت بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت‌های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف وزارتخانه اهتمام لازم به‌عمل آید.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

پیش از این احمد تجری به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان انتخاب شده بود.از سوابق تجری می‌توان به ریاست دفتر فنی و معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گلستان، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اشاره کرد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9115



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96