اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اماکن پرتردد آزادشهر با استفاده از پهپاد ضدعفونی می‌شود
فرماندار آزادشهر در شرق گلستان گفت: این شهرستان در مرکز ترددهای مسافران گذری استان گلستان قرار دارد و در راستای پیشگری از شیوع ویروس کرونا، محوطه اماکن پرتردد این شهر با استفاده از پهپاد ضدعفونی می‌شود.

سیدرسول حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با  کاسپین خبر  اظهارداشت:با هدف جلوگیری از انتشار بیماری عفونتی و تنفسی که براثر ویروس  کرونا  در کشور شیوع پیدا کرده و به دلیل اینکه آزادشهر محل تردد بسیاری از مسافران عبوری از استان گلستان است، درصدد هستیم با استفاده از تمام امکانات، فضای شهری را ضدعفونی و پاکسازی نماییم.

وی افزود:در این راستا، روز گذشته با استفاده از پهپاد اماکن پر رفت و آمدی همچون بیمارستان حضرت معصومه و چند مسجد که محل تجمع افراد است، ضدعفونی و گندزدایی شد که این عملیات در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد:این عملیات با استفاده از ادوات دیگری همچون ماشین‌آلات سمپاشی جهادکشاورزی،  سپاه  پاسداران، نیروهای  شهرداری  و شبکه  بهداشت  ادامه خواهد داشت تا در کنار ملاحظاتی که شهروندان باید در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس در منطقه رعایت نمایند، اقدامات لازم از سوی مسئولین اجرایی نیز برداشته شود.

حسینی با شاره به عاری بودن شهرستان از بیماری کرونا تا این لحظه گفت:شهروندان می بایست در این برهه زمانی که بسیار حساس است، با توجه و رعایت بهداشت فردی و بهداشت عمومی کمک کنند تا از این چالش به سلامت خارج شویم.

 فرماندار  آزادشهر خاطرنشان کرد:در عملیات گندزدایی در سطح شهر از محلول ضدعفونی کننده پرکلورین ۵ صدم درصد استفاده می‌شود که به صورت آنی در تماس با ویروس‌ها باعث نابودی آنها می‌شود و این روند در روزهای آینده نیز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت

شهرستان آزادشهر با ۹۶ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9111



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96