اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان:

سهل انگاری برخی از نانوایان بستری راحت برای انتقال کرونا می شود
فرماندار گرگان گفت: نانوایی ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا مسائل بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کنند.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار اظهارکرد:دستورالعملی از طرف اتحادیه خبازان و پیامکی از طرف  فرماندار ی  گرگان  برای همه نانوایی های سطح شهرستان ارسال شده تا به منظور پیشگیری از شیوع  کرونا  مسائل  بهداشت ی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی افزود:طبق این بخشنامه باید فردی که نان تحویل مردم می دهد از نانوا جدا بوده و دستگاه کارتخوان هم باید در معرض دید مردم باشد تا آنها خود به کشیدن کارت اقدام کنند.

حمیدی با بیان اینکه نانوا باید از ماسک و دستکش استفاده کند، ادامه داد:نظارت بر کار نانوایی ها انجام شده و با نانوایی های متخلف برخورد می شود.

وی بیان کرد:خط تولید مواد ضدعفونی کننده در استان افزایش یافته و مشکلی در این خصوص نداریم.

حمیدی با اشاره به کمبود ماسک در استان، گفت:یکی از شرکت ها چند روز پیش تولید ماسک در استان را آغاز کرد اما با کمبود مواد اولیه روبرو شد و با برطرف شدن این مشکل و اضافه شدن ۴۰ نیروی بسیجی به خط تولید به زودی مشکل کمبود ماسک رفع خواهد شد.

وی با اشاره به خریداری ۴۰ هزار ماسک از شیراز، گفت:این محموله به دلیل برخی از سخت گیری هایی که امروز به دلیل شیوع کرونا و افزایش تقاضا ایجاد شده، با رفع شدن مشکلات طی چند روز آینده به استان خواهد رسید.

فرماندار گرگان همچنین عنوان کرد که در راستای اطلاع رسانی بنرهای آموزشی فراوانی در سطح شهر نصب شده و مردم باید به نکاتی که توسط علوم پزشکی اعلام می شود، توجه کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9110



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96