اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وزیر جهاد کشاورزی:

تقویت کشاورزی اداره کشور بدون نفت را رقم می زند
وزیر جهاد کشاورزی گفت: توجه به بخش کشاورزی می‌تواند توسعه اقتصادی را رقم زده و به تقویت آن کمک می کند تا کشور بدون نفت اداره شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، کاظم خاوازی پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی، تولیدی و  اقتصادی  گنبدکاووس اظهار کرد:در هفت سال گذشته مجموع تولید بخش  کشاورزی  کشور از ۹۷ میلیون تن به ۱۳۰ میلیون تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال تولیدات بخش کشاورزی کشور افزایش می‌یابد، افزود:تنها بخشی که می‌تواند به صورت پایدار رشد اقتصادی کشور را افزایش دهد و کشور را بدون نفت اداره کند بخش کشاورزی است.

وزیر  جهاد کشاورزی  ادامه داد:ایران در شرایط فعلی یکی از کشورهای قدرتمند در حوزه کشاورزی است و رشد اقتصادی کشور همیشه مدیون این بخش(کشاورزی)بوده است.

وی با بیان اینکه  گندم  به اندازه کافی در کشور تولید می‌شود و برای تأمین نان مردم مشکلی نداریم، تصریح کرد:سالانه بیش از ۲.۷ میلیون تن گوشت سفید در کشور تولید می‌شود و بیش از نیاز تخم مرغ در کشور تولید می‌کنیم.

خاوازی با تاکید بر اینکه پرکردن حلقه‌های تولیدی و توسعه زنجیره تولید بخش کشاورزی اصلی ترین نیاز در این حوزه است، بیان کرد: گلستان  ظرفیت بسیاری در حوزه کشاورزی دارد و نیازمند تکمیل زنجیره‌های تولیدی در این بخش است.


http://www.caspiankhabar.com/91082



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96