اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم در گلستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: گشت های مشترک طرح نظارتی ویژه ماه محرم در استان در حال اجراست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نجف زاده مدیرکل  تعزیرات حکومتی  گلستان گفت:با توجه به در پیش بودن ماه  محرم  و ایام عزاداری ابا عبدالله حسین(ع)و با توجه به افزایش تقاضا برای تهیه اقلام مورد نیاز هیات مذهبی و ضرورت کنترل هدفمند بازار، طرح  نظارت ی ویژه این ماه با رویکرد پیشگیرانه همزمان با سراسر کشور در استان در حال اجراست که تا ۱۳ شهریور ادامه می‌یابد.


او ادامه داد:این طرح با مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مربوطه، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.


او گفت:با پیگیری‌های به عمل آمده قیمت انواع ماسک در بازار کاهش یافته، اما با توجه به اینکه این کالا و مواد ضد عفونی کننده و سایر اقلام مرتبط با بیماری کرونا، جزو اقلام مورد نیاز و ضروری مردم است و نظارت بر آن‌ها و عرضه آن همچنان در دستور کار این سازمان است.


این مقام مسئول از مردم خواست:در صورت مشاهده هر گونه تخلف  اقتصادی  و صنفی، موضوع را حضوری یا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91062



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96