اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماز جمعه این هفته در ۶ شهر گلستان اقامه می‌شود
شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گلستان اعلام‌ کرد که با توجه به آخرین وضعیت اعلام‌شده کرونا در استان توسط دانشگاه علوم پزشکی، نماز جمعه این هفته ۳۱ مرداد در ۶ شهر دارای وضعیت زرد شیوع این بیماری اقامه می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  بر اساس اطلاعیه امروز پنجشنبه این شورا،  نماز جمعه  این هفته با اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت اصول و پروتکل های  بهداشت ی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای آق قلا، انبارالوم، بندرترکمن، گالیکش، گمیشان و کلاله برگزار می شود.

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان اعلام کرد:در سایر شهرهای استان تا عادی شدن وضعیت این بیماری و موافقت ستاد مقابله با  کرونا ، نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

ضدعفونی کردن مصلی قبل و بعد از حضور مردم، استفاده نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح، جانماز شخصی و چادر برای زنان از جمله پروتکل های تعیین شده برای برگزاری نماز جمعه است.

در ادامه همکاری و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، مراسم عبادی-سیاسی نمازجمعه در گرگان و سایر مناطق استان گلستان اقامه نخواهد شد.

استان گلستان ۲۰ پایگاه نماز جمعه دارد.

هفته گذشته نماز جمعه در هشت شهر گلستان اقامه شده بود.

براساس آخرین اعلام رییس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان، ۴۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۸۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه(آی.سی.یو)نگهداری می‌شوند.

بنا بر اعلام دیروز چهارشنبه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۳۵۰ هزار و ۲۷۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.


http://www.caspiankhabar.com/91061



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96