اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

نگاه حفاظت نگاه پدرانه است
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: باید تلاش ما بر حفظ همکارانی باشد که درمعرض خطرند و از طریق تذکر از انحراف آنان جلوگیری شود، اما اگر تذکر‌ها کارساز نبود قاطعانه با تخلف در دستگاه قضایی برخورد می‌کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  هادی هاشمیان  رئیس کل  دادگستری  گلستان در دیدار با کارکنان حفاظت و اطلاعات استان گفت:تکلیف نظارت، وظیفه قانونی و شرعی حفاظت و اطلاعات استان است و در این راستا مهم‌ترین اصل، اصلاح و حفظ همکاران و سالم سازی داخل دستگاه است.

هادی هاشمیان با تاکید بر این که نگاه حفاظت نگاه پدرانه است افزود:باید تلاش ما بر حفظ همکارانی باشد که درمعرض خطرند و از طریق تذکر از انحراف آنان جلوگیری شود، اما اگر تذکر‌ها کارساز نبود قاطعانه با تخلف در دستگاه قضایی برخورد می‌کنیم.

وی گفت:دومین اولویت حفاظت و اطلاعات دادگستری برخورد با کسانی است که به نام دستگاه قضایی و در پوشش وکیل و قاضی، کارچاق کنی می‌کنند و از دادگستری و همکاران نجیب و سالم ما آبرو می‌برند که خوشبختانه حفاظت استان عملکرد قابل قبولی در این بخش داشته است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از حفاظت و اطلاعات استان خواست:علاوه بر عمل به تکالیف نظارتی خود، از روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها نیز بخواهند بر زیرمجموعه نظارت کنند.


هادی هاشمیان افزود:در مجموع حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، عملکرد قابل قبولی داشته است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد ابتکار عمل و تلاش‌های این مجموعه برای ارتقای سلامت دادگستری و جلوگیری از فعالیت کارچاق کن‌ها باشیم.

پایان این مراسم رییس کل دادگستری استان با اهدای لوح از کارکنان مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تقدیر کرد.


http://www.caspiankhabar.com/91042



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96