اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توزیع ۳۲ سری جهیزیه به مناسبت عید غدیر در استان گلستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از توزیع ۳۲ سری جهیزیه به مناسبت عید غدیر در گلستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان گلستان، گفت:همزمان با  عید غدیر  تعداد ۳۲ سری جهیزیه به دختران کم بضاعت اهدا خواهد شد.

سلمان زاده گفت:این کار در راستای پیوستن به پویش"ایران همدل"صورت می‌گیرد و از مجموع ۵ هزار سری جهیزیه در مناطق محروم و کم برخوردار است که از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)توزیع می‌شود.

او افزود:این طرح با نام"پویش احسانه"و با هزینه ۴ میلیارد ریال اجرایی شده و تاکنون ۹۱ سری جهیزیه در استان گلستان با همکاری نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)توزیع شده است.

سلمان زاده گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره)با راه‌اندازی پویش ملی"همدلی و احسان"با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان  کرونا  ایستاده است و در کمک رسانی در تمامی زمینه‌ها از جمله بسته بهداشتی و اقلام ضدکرونایی در مناطق قرمز و مناطق کم برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی پروتئینی، اطعام دهی گسترده در استان و...اقدامات زیادی را انجام داده است.

او گفت:در روز‌های ابتدایی ماه محرم هم بسته‌های معیشتی دیگری در استان توزیع خواهیم کرد و این خدمات تا هرجا که لازم باشد ادامه خواهد داشت.
 


http://www.caspiankhabar.com/91032



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96