اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در گلستان
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار و بارشی به استان خبرداد و گفت: وقوع رگبار و رعدوبرق طی روزهای آینده در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، محمدرضا رحمان‌نیا اظهار کرد:تغییر و تحولات در وضع هوای استان گلستان از شب گذشته با افزایش ابر در بخش‌های مختلف به‌ویژه مناطق کوهپایه‌ای و نیمه غربی استان آغاز شد.

وی افزود:از بعدازظهر و اوایل امشب با رسیدن امواج اصلی سامانه ناپایدار و  بارش ی به استان شاهد رگبار و رعدوبرق، وزش نسبتاً شدید باد و مواج و متلاطم شدن دریا خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی  هواشناسی  گلستان با اشاره به اینکه این وضعیت تا فردا ادامه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد:طی این مدت با توجه به احتمال بارش‌های نقطه‌ای، آبگرفتگی برخی از معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در مناطق شیبدار دور از انتظار نیست.

رحمان‌نیا گفت:از بعدازظهر امروز تا روز چهارشنبه از اسکان در مجاورت رودخانه‌ها جدا خودداری شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان بیان کرد:با توجه به پیش‌بینی وزش باد بین ۳۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت، ارتفاع موج در دریا به یک تا ۲ متر خواهد رسید.

وی تصریح کرد:در روزهای چهارشنبه تا جمعه نیز انتظار رگبار و رعدوبرق را به‌ویژه در ساعت بعدازظهر و شب در بخش‌های کوهپایه‌ای و کوهستانی و سایر مناطق با احتمال کمتری داریم.

رحمان‌نیا بیان کرد:دمای هوا از امروز تا چهارشنبه بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.


http://www.caspiankhabar.com/91015



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96