اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هشدار معاون بهداشتی استان گلستان: ‌کرونا در گلستان شیوع بیشتری پیدا کرد / مردم ‌در منزل بمانند‌ ‌
معاون بهداشتی استان گلستان با بیان اینکه ‌مردم ‌تا حد امکان در منزل بمانند، گفت: ‌کرونا در گلستان شیوع پیدا کرد.

به گزارش کاسپین خبر  از گرگان، وزارت بهداشت دقایقی قبل ابتلای 25 گلستان ی به ویروس کرونا را اعلام کرد که معاون بهداشتی استان گلستان در گفت‌وگو با کاسپین خبر این خبر را تأیید کرده است.

سراج‌الدین عارف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار  کاسپین خبر در گرگان اظهار داشت:تا روز گذشته موارد مثبت ابتلا به کرونا در استان حدود 7 نفر بود اما امروز یک باره تعداد زیادی را اعلام کردند.

وی با تأیید صحبت‌های سخنگوی وزارت بهداشت مبنی بر اینکه گلستان احتمالا به مرکز شیوع کرونا در کشور تبدیل شده است، گفت:این حرف درست است زیرا تعداد بیماران مبتلا در استان در حال افزایش بوده و آمار بالایی در خصوص تأیید ابتلا به کرونا در استان اعلام شده است.

وی بیان داشت:نگرانی ما در حال حاضر کمبود داروست و اینکه شاید ظرفیت بیمارستان‌های استان برای پذیرش بیماران جوابگو نباشد.

عارف‌نیا افزود:به احتمال زیاد در استان نیاز به برپایی بیمارستان‌های صحرایی برای بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید در خانه‌های خود بمانند، گفت:باید کمپین در خانه بمانیم را راه اندازی و همه‌گیر کنیم.ما هرجایی که نیاز بود از  مدارس  و دانشگاه‌ها تا بازارهای هفتگی را تعطیل کردیم اما مردم باید فقط در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9100



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96