اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف تخلف عرضه خارج از شبکه جو دامی در گلستان
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف تخلف عرضه خارج از شبکه ۳۹۵ تن جو دامی در استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت:بازرسان سازمان این محموله جو  دام ی به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال را در یکی از تشکل‌های دامداران استان کشف و ضبط کردند.


علی اصغر اصغری گفت:این  تخلف  در پی گزارش واصله از سازمان  جهاد کشاورزی  گلستان علیه یکی از تشکل‌های تعاونی دامداران در شهرستان گرگان در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت و پس از مراجعه بازرسین این سازمان به اتحادیه مورد نظر و با بررسی‌های انجام شده، مدارک  تخلف عرضه‌خارج از شبکه جو دامی و پرونده تخلف این شرکت برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


این مقام مسئول همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد اتحادیه‌ها و تاًکید بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان از تمامی مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی خواست:با رعایت دقیق مقررات و موازین قانونی در راستای احقاق حق اعضا و دامداران از انجام هر گونه رفتار مغایر با قوانین که موجب بی اعتمادی و نارضایتی در میان جامعه و اعضای اتحادیه‌ها میشود پرهیز کنند.


او همچنین از تمامی شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا به آن رسیدگی شود.


http://www.caspiankhabar.com/90996



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96