اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده مرزبانی ناجا:

تجهیزات مرزبانان هوشمند می شود
فرمانده مرزبانی ناجا از از هوشمندسازی در حوزه مرز خبرداد و گفت: در تلاش هستیم از سیستم های الکترونیکی و اپتیکی، رادارها، پهپادها و دوربین های حرارتی و غیره استفاده کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی اظهارکرد:مرزنشینان در حاشیه مرزها اعم از آبی و خشکی کشور نقش به سزایی در تولید  امنیت  دارند لذا هماهنگی که الان با سران طوایف و متنفذین و مردم مرزنشین وجود دارد مرزهای ما از ثبات لازم برخوردار هستند.

وی همچنین از برقراری امنیت کامل در مرزهای کشور و گلستان خبرداد و افزود:هم در حوزه دریایی استان گلستان و همچنین در حوزه خشکی  هنگ مرزی اترک  امنیت و ثبات مطلوبی در این استان حکم فرما است.

گودرزی ضمن تشکر از همکاری و همیاری مرزنشینان بیان کرد:مردم مرزنشین این استان به مناطق زرد و قرمز حریم امنیتی توجه کافی دارند که نتیجه آموزش های مرزبانان استان گلستان است.

وی ادامه داد:در این استان جلسات خوبی با مرزنشینان تشکیل شده است و همچنین تعامل و هماهنگی خوبی با مرزبانان کشور همسایه و دوست،  ترکمنستان  وجود دارد.

فرمانده  مرزبانی  ناجا به آمار کشفیات  مواد مخدر  طی چهار ماه گذشته در مرزهای کشور اشاره کرد و افزود:بیش از ۴۶ تن مواد مخدر در چهار ماه اول امسال توسط مرزبانان کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸۷ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات نوین در حوزه مرز خبر داد و اظهارکرد:در حال حاضر قسمتی از مرز را هوشمند کرده ایم، اما واقعیت امر این است که مرزهای ما انسان محور است، انشالله در تلاش هستیم که از سیستم های الکترونیکی و اپتیکی، رادارها، پهپادها و دوربین های حرارتی و دوربین های مناسبی که می توانند مرز را پایش کنند استفاده کنیم.

گودرزی تاکید کرد:این دوربین ها می توانند فرماندهان را کمک کنند و تسهیل کند در کارشان که بصورت شبانه روزی هم کنترل نیروها یشان و هم کنترل مرز را بصورت ویژه تر در دستور کار خودشان قرار دهند.


http://www.caspiankhabar.com/90970



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96