اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان: مراکز جمع‌آوری ضایعات پلمب و زباله‌گردها جمع می‌شوند
فرماندار گرگان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در این شهرستان مراکز جمع‌آوری ضایعات در گرگان پلمب و زباله‌گردها نیز جمع می‌شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  محمد حمیدی  ظهر امروز در جلسه پیشگیری و مقابله با  کرونا  اظهار داشت:وضعیت گرگان از نظر شیوع کرونا قرمز است و همه باید تلاش کنیم تا با رعایت دستورالعمل‌های  بهداشت ی وضعیت را بهبود بدهیم.

وی افزود:یکی از موضوعاتی که مورد تأکید ستاد مقابله با کرونا قرار دارد پلمب مراکز بازیافتی و خرید ضایعات است.همچنین بر جمع‌آوری  زباله ‌گردها نیز تأکید داریم زیرا این افراد نخست به خود و خانواده و بعد به دیگران آسیب می‌رسانند.

 فرماندار  گرگان با اشاره به تشدید نظارت‌ها و برخوردها با واحدهای متخلف گفت:با هر واحد صنفی یا خدماتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند به شدت برخورد می‌شود زیرا سلامت شهروندان برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد:در راستای نظارت بر اصناف و اماکن در انسجام، همدلی و همراهی بین اکیپ نظارتی و بخش‌های مختلف وجود دارد.باید از ظرفیت گشت مشترک تعزیرات بیش از اینها بهره گرفت.

حمیدی خاطرنشان کرد:اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و سیر بیماری نزولی شود بسیاری از محدودیت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی گرگان از هفته گذشته بیان داشت:این کار با نظر دانشگاه علوم پزشکی گلستان و برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا انجام شده است.


http://www.caspiankhabar.com/90948



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96