اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛

پایان کشمکش بر سر مالکیت اراضی جنگلی حاشیه گرگان /صدور سند ۲۰۸ هکتاری جنگل النگدره
هاشمیان گفت: پس از یکسال تلاش برای ۲۰۸ هکتار از اراضی جنگلی النگدره به نام منابع طبیعی سند کاداستر صادر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  هادی هاشمیان  رئیس کل  دادگستری  گلستان گفت: زمین‌های جنگلی  النگدره  سند رسمی کاداستر نداشت و همین امر سبب دست‌اندازی سودجویان و خرید و فروش اراضی جنگلی این مناطق که گران قیمت هستند، شده بود.

هادی هاشمیان در ادامه گفت:اداره  منابع طبیعی  را مکلف کرده‌ایم زمین‌هایی که در این محدوده قرار دارند و در گذشته سودجویان سند رسمی گرفته‌اند، شناسایی و برای ابطال این اسناد اقدام کند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت:تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی توسکستان و زیارت  گرگان  و اراضی ساحلی استان نیز در کمیته سه جانبه دادگستری، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان آغاز شده است تا راه دست‌اندازی سودجویان به اراضی این مناطق نیز را برای همیشه مسدود کنیم.

هاشمیان افزود:پارسال هم با پیگیری دادسرای گرگان و نظارت مستمر آن سند مالکیت ۹۰ هکتار از اراضی ملی حاشیه بلوار ناهارخوران و مناطق جنگلی حاشیه شهر گرگان به نام اداره منابع طبیعی صادر شد.

هاشمیان به هم استانی‌ها توصیه کرد:پیش از خرید زمین در حاشیه رودخانه‌ها، جنگل یا خارج از محدوده شهر از اداره منابع طبیعی و شرکت آب منطقه‌ای درباره مالکیت این اراضی ستعلام کنند.

او افزود:در گرگان هم کسانی که قصد خرید و فروش ملک در باکرمحله بلوار صیادشیرازی دارند پیش از معامله از بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)استعلام بگیرند.


http://www.caspiankhabar.com/90943



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96