اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای "جاده زیارت" تعطیل شدند/ ممنوعیت ورود به "هزارپیچ"
فرماندار گرگان گفت: برای حفظ سلامت شهروندان قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای ناهارخوران به سمت جاده زیارت تعطیل شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  محمد حمیدی  پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با  کرونا  اظهارداشت:همه دستگاه‌ها، اصناف و مردم وظیفه دارند محدودیت‌های مصوب ستاد را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌ها باید نظارت جدی‌تری بر واحدهای صنفی زیرمجموعه خود داشته باشند، گفت:فعالیت کافی‌نت‌ها و گیم‌نت‌ها که بیشترین مراجعه‌کنندگان به آنها جوانان و نوجوانان هستند، باید براساس پروتکل‌ها باشد در غیر اینصورت با متخلفان برخورد می‌شود.

 فرماندار   گرگان  با بیان اینکه پلمب قلیان‌سراها با همان شدت گذشته ادامه دارد، افزود:همه قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای مسیر ناهارخوران به سمت  زیارت  غیرفعال شده است.

وی با اشاره به محدودیت تردد در برخی تفرجگاه‌های گرگان از جمله النگدره و ناهارخوران گفت:با توجه به آسیب‌زا بودن حضور تجمعی مردم در منطقه گردشگری هزارپیچ، تردد به این منطقه نیز ممنوع است.

حمیدی تأکید کرد:همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی موظف هستند از ماسک استفاده کنند و به افراد فاقد ماسک نیز خدمات ندهند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عروسی و عزا نیز ممنوع است اظهارداشت:از سوی بخشداری در خصوص عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی به دهیاران اطلاع‌رسانی و از طریق آنان به روستاییان اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار گرگان همچنین با اشاره به تشدید نظارت‌ها از واحدهای صنفی گفت:از روز بیستم تیرماه به مدت 4 روز 656 مورد بازدید از اصناف به عمل آمد که از این تعداد 7 واحد به مراجع قضایی معرفی و 3 واحد نیز پلمب شد.


http://www.caspiankhabar.com/90936



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96