اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل منابع طبیعی گلستان:

تله کابین «کبودوال» به صورت مشروط رد شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری برای تله کابین کبودوال هستیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، ابوطالب قزلسفلو اظهارکرد:رد  تله کابین   کبودوال  مشروط بوده و منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری هستیم.

وی با اشاره به نامه ارسالی به  فرمانداری  علی آبادکتول، افزود:پرونده تله کابین در شورای عالی معماری است و اگر مصوبه دادند اجرا خواهد شد و مضمون نامه هم همین است.

قزلسفلو با بیان اینکه مشکل تله کابین قرارگرفتن در جنگل ها هیرکانی اعلام شده است، گفت:پیگیری ها برای اخذ تأییدیه ادامه دارد و اگر به طور دقیق مشخص شود، اعلام خواهد شد.

گفتنی است که در نامه مدیرکل  منابع طبیعی  و آبخیزداری گلستان به فرماندار علی آبادکتول آمده است:«طی مکاتبه با معاون امور جنگل سازمان، مجوز لازم در خصوص احاله مدیریت پارک جنگلی کبودوال صادر شد و از آنجا که در نامه مذکور شرط احاله مدیریت صدور مجوز از شورای عالی معماری و شهرسازی بود این اداره کل به طور جدی پیگیر موضوع بوده است و طی نامه ای با مدیر کل راه و شهرسازی استان به منظور اخذ تاییدیه شورای عالی معماری و شهرسازی در جهت اجرای پروژه تله کابین واقع در پارک جنگلی کبودوال مکاتبه کرد.

با گذشت زمان و عدم صدور مجوز شورای معماری و شهرسازی و طرح موضوع ثبت جنگل های هیرکانی در سازمان جهانی یونسکو با توجه به اهمیت موضوع جلساتی برگزار شد اما نتیجه ای حاصل نشد و نهایتاً احداث پروژه تله کابین به واسطه قرار گرفتن مسیر پروژه در زون اصلی منتفی شد».


http://www.caspiankhabar.com/90913



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96