اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان: تعطیلی تالارهای پذیرایی از امروز/ مجبور شویم پاساژها را تعطیل می‌کنیم
فرماندار گرگان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان گفت: از امروز تا زمانی که شیب ابتلا به کرونا در مرکز استان نزولی شود، تالارهای پذیرایی گرگان تعطیل خواهد بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  محمد حمیدی  پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با  کرونا  اظهار داشت: گرگان  جزو شهرهای قرمز است و متأسفانه آمار مبتلایان سیر کاهشی ندارد اما روند افزایشی در تعداد بستری‌ها کمی کند شده است.

وی از مردم خواست مسائل  بهداشت ی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را بیش از پیش جدی بگیرند تا بتوان این بیماری را کنترل کرد.

 فرماندار  گرگان با اشاره به صدور کارت نظارت برای بازرسان گفت:این کارت‌ها برای کمیته نظارت صادر شده تا در زمان مراجعه به مراکز خدماتی و واحدهای صنفی از آن استفاده کنند.

وی درباره فعالیت تالارهای پذیرایی در گرگان بیان داشت:برای روزهای پنج شنبه و جمعه‌ای که گذشت مصوب شده بود تا کسانی که از قبل رزور کرده بودند، مراسمات آنها با 30 درصد ظرفیت برگزار شود اما از امروز تا زمانی که شیب ابتلا به کرونا نزولی شود، فعالیت تالارهای پذیرایی ممنوعاست.

حمیدی افزود:رستوران‌ها نیز فقط در شرایطی مجاز به فعالیت هستند که غذای بیرون‌بر داشته باشند، اکثر باشگاه‌های ورزشی نیز از امروز تعطیل می‌شود مگر اینکه شبکه بهداشت و ورزش و جوانان تأیید کنند که برخی از این باشگاه‌ها پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عروسی در روستاها گفت:برای اجرای مصوبه ستاد کرونا و برخورد با متخلفان در روستاها کمیته‌ای سه نفره متشکل از دهیار، رئیس خانه بهداشت و رئیس پاسگاه منطقه تشکیل شده و در صورت مشاهده تخلف ابتدا به صاحب مراسم تذکر می‌دهند و اگر تمکین نکرد این کار جرم تلقی شده و پرونده برای متخلفان تشکیل می‌شود.

فرماندار گرگان همچنین بیان داشت:استفاده از ماسک برای کارمندان ادارات و ارباب رجوع در این شهرستان الزامی و اجباری است و اگر مراجعه‌کننده‌ای ماسک نداشت در صورتی که فرد کار ضروری داشته باشد، ادارات ماسک رایگان در اختیارش قرار می‌دهند.با اینحال مردم حتما برای مراجعه به ادارات از ماسک استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد:هر دو روز یکبار آخرین وضعیت شهرستان آنالیز می‌شود و در صورتی که وضعیت بدتر شود تعطیلی‌هایی اعمال خواهیم کرد که اولین مورد تعطیلی پاساژها خواهد بود.


http://www.caspiankhabar.com/90909



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96