اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تفرجگاه‌های گرگان تعطیل می‌شود
در جلسه امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا در گرگان، ورود به تفرجگاه‌های این شهرستان از جمله النگدره، ناهارخوران، پارک قرق، جعفرآباد، روستای زیارت، توشن و شموشک تعطیل می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از  فرماندار ی  گرگان ، فرماندار گرگان صبح امروز در حاشیه این جلسه اظهار کرد:با توجه به آمار بستری و آزمایش تشخیص  کرونا ، شهرستان گرگان با اعلام رسمی  دانشگاه علوم پزشکی  در وضعیت قرمز قرار گرفت.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در گرگان، گفت:از روز پنجشنبه ۱۹ تیر با همکاری پلیس از پل سید مسعود محدودیت تردد اعمال می‌شود و تنها اهالی روستای زیارت می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

فرماندار گرگان بیان کرد:تعطیلی پاساژها و اماکن سرپوشیده در جلسه بعدی ستاد شهرستان کرونا بررسی می‌شود اما تذکرات لازم از سوی بازرستان صنعت، معدن و تجارت به آنان ارائه شود.

حمیدی گفت:باشگاه‌های ورزشی که توانایی رعایت پروتکل‌های  بهداشت ی را دارند با محدودیت‌ها به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت تمامی استخرها ممنوع است.

وی افزود:تالارهای پذیرایی که رزرو برنامه تا روز جمعه ۲۰ تیر داشتند با نظارت اماکن و بهداشت با ۳۰ درصد ظرفیت مراسم را برگزار کنند و پس از آن از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

فرماندار گرگان تصریح کرد:برگزاری مراسم عروسی و عزا در اماکن خصوصی مثل باغ‌ها ممنوع است و برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا در اماکن عمومی برخورد صنفی شود و تخلفات برگزاری مراسم در اماکن خصوصی به مراجع قضایی معرفی شوند.عدم چاپ اعلامیه و کارت عروسی و عزا در چاپخانه‌ها از دیگر مصوبات این ستاد بود.

حمیدی گفت:فعالیت رستوران‌ها تنها در مسیر کمربندی با ۵۰ درصد ظرفیت و رستوران‌های داخل شهر و اغذیه‌فروشی‌ها و غیره صرفاً بیرون بر فعالیت خود را ادامه دهند.

وی افزود:بر اساس مصوبات ستاد شهرستانی مراکز آموزشی شامل دانشگاه‌ها، مدارس، زبان‌سراها، کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، سانس های سینما و تئاتر و استخرهای سرپوشیده شامل استخرهای آموزشی، آب درمانی و سونا به علت شیوع کرونا تعطیل شدند.

حمیدی خاطرنشان کرد:بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، این جلسات هر دو روز یکبار برگزار خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/90897



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96