اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان تأکید کرد

تسریع در فرآیند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان
در دیدار استاندار گلستان با وزیر میراث فرهنگی بر لزوم تسریع در فرآیند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تاکید شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  استاندار ی گلستان،  هادی حق شناس  استاندار گلستان با وزیر میراث  فرهنگی ، گردشگری و  صنایع دستی  دیدار کرد.

وی در این دیدار بر لزوم تسریع در فرآیند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تاکید و اظهار کرد:باید با تأمین منابع مالی لازم عملیات احیای دیوار دفاعی صورت پذیرد و نیاز است ردیف اعتباری ملی برای اقدامات لازم پیرامون فعالیت های آینده در حوزه دیوار دفاعی شکل گیرد.

در این دیدار مقرر شد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منابع مالی لازم جهت راه اندازی هفت بازارچه دائمی صنایع دستی در سطح استان را تامین کند و همچنین اعتبار لازم برای اجرای پروژه موزه روستایی استان در نظر گرفته شود.

همچنین در این دیدار تامین منابع مالی لازم جهت ایجاد زیرساخت های گردشگری از جمله هتل های پنج ستاره و دیگر اقامتگاه های گردشگری پیگیری شد.

استاندار گلستان همچنین با معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملاقات کرد و مقرر شد این معاونت همکاری لازم جهت ثبت ملی شهرها و روستاهای استان در زمینه صنایع دستی را در عرصه طراحی، تولید و فروش به عمل آورد.

گفتی است حق شناس در پایان این دیدار از نمایشگاه محصولات صنایعی که دارای نشان ملی و بین المللی دارند، بازدید کرد.


http://www.caspiankhabar.com/90890



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96