اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با حضور جمعی از مسئولان؛

سردرب امامزاده عبدالله(ع) گرگان به بهره‌برداری رسید
سردرب امامزاده عبدالله(ع) گرگان بعد از ۲۰ سال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، پیش از ظهر پنجشنبه پرژه‌های آستان مقدس  امامزاده عبدالله   گرگان  با حضور استاندار گلستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مردم به بهره برداری رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در آیین افتتاح پروژه اظهارکرد:با توجه به دهه کرامت و ایام تکریم و تجلیل از امامزادگان(ع)، با حضور مردم و مسئولان استانی پروژه هایی در مرکز استان و در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)افتتاح شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد افزود:پروژه شاخص آن سر درب و المان آستان امامزاده عبدالله(ع)بوده که در کشور منحصر به فرد است.

وی توضیح داد که این پروژه یکی از نمادهای ولایت‌مداری و تدبیر و وحدت جامعه است و بعد از ۲۰ سال به بهره برداری رسید.

سلیمانی فرد گفت:این المانی زیبا برگرفته از معماری ایرانی- اسلامی منطقه گرگان و استرآباد است.

وی هزینه این المان و دیگر پروژه ها از جمله سرویس بهداشتی را دو و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:این پروژه ها از محل کمک های مردمی و خیران، نذورات و اعتبارات سازمان اوقاف ساخته شده است.

سلیمانی فرد با اشاره پروژه های دیگر در دست اقدام، بیان کرد:ساماندهی آرامستان امامزاده عبدالله(ع)گرگان با همکاری میراث فرهنگی، بنیاد شهید، شورا و شهرداری گرگان در دست اقدام بوده و امیدواریم بتوانیم در شأن آستان مقدس شهر گرگان گام بلند تری را برای بازطراحی این مکان در عرصه‌های مختلف برداریم و مردم و گردشگران از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد:به گفته رهبر معظم انقلاب، آستان امامزادگان مراکز جذب دل ها و ثروت معنوی جامعه است لذا باید در کارکردهای اجتماعی هم تاثیرگذار باشند.


http://www.caspiankhabar.com/90869



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96