اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جاده خوش ییلاق از ساعت ۱۶ بسته می‌شود
فرماندار شهرستان آزادشهر از بسته شدن مسیر ارتباطی این شهرستان شرق گلستان با شاهرود در استان سمنان موسوم به "جاده خوش‌ییلاق " از ساعت ۱۶ عصر امروز (چهارشنبه) به دلیل پیش‌بینی بارش‌های جوی و پدیده کولاک خبر داد.

سیدرسول حسینی روز چهارشنبه در گفتگو با  کاسپین خبر  اظهارداشت:براساس پایش‌های صورت گرفته هواشناسی و با توجه به سابقه اسفند سال گذشته در جاده خوش‌ییلاق و در راه ماندن مسافران گذری از این جاده، تصمیم مجموعه مدیران در این زمینه بسته شدن این محور از ساعت ۱۶ عصر امروز است.

 فرماندار  آزادشهر افزود:با توجه به‌پیش‌بینی بروز کولاک شدید و بارش برف و باران در جاده  خوش ییلاق ، تصمیم بستن این جاده از سوی دو استان گلستان و سمنان گرفته شده و  راهداری  شهرستان شاهرود نیز از سمت دیگر این محور مبادرت به بستن جاده خواهد کرد.

حسینی گفت:این تصمیم در راستای حفاظت از جان مسافران و رانندگان گذری در محور خوش‌ییلاق اتخاذ شده و تا اطلاع ثانوی این جاده بسته خواهدبود.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر اکیپ کامل راهداری و نیروهای  هلال احمر  در این منطقه مستقر شده و آماده رفع مشکلات احتمالی هستند.

جاده کوهستانی معروف به خوش‌ییلاق، مسیر ارتباطی استان گلستان به سمنان است که شهرستان آزادشهر در شرق گلستان را به شاهرود در استان سمنان متصبل می‌کند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9084



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96