اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی از یک طلاساز گلستانی/ متهم دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کردکوی خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ سعید دادگر اظهارکرد: در پی شکایت یکی از طلاسازان مبنی بر  کلاهبرداری  از وی توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  کردکوی  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود:طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم صاحب یک طلافروشی در کردکوی بوده که طی چند مرحله همکاری و جلب اعتماد شاکی، مقدار پنج کیلو و ۳۰۰ گرم طلا با وعده فروش و بازگرداندن پول آن در مدتی اندک از وی دریافت کرده است.

دادگر تصریح کرد:پس از گذشت مدتی متهم به بهانه های مختلف از پس دادن پول حاصل از فروش طلا خودداری کرده و سرانجام متواری شده است.

وی بیان کرد:اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از یک سری تلاش های بی وقفه، ماموران موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد:متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات موجود به بیش از ۴۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از شاکی با وعده خرید و فروش طلا و اعطای سود به وی اقرار کرد.

دادگر با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس گلستان در مقابله با مجرمان و قانون شکنان، گفت:متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


http://www.caspiankhabar.com/90838



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96