اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افزایش بیماران کرونایی در گلستان/ ۲ هفته سخت پیش‌رو داریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان و بالا رفتن تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گفت: ۲ هفته سخت و تعیین‌کننده پیش‌رو داریم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  عبدالرضا فاضل  امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پس از چند هفته روند کاهشی ابتلا به  کرونا  در  استان  و سفید شدن برخی از شهرها، متأسفانه به‌علت عدم رعایت دستورالعمل‌های  بهداشت ی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی برخی شهروندان شاهد اوج‌گیری دوباره بیماری در استان هستیم.

وی گفت:با اینکه تا هفته گذشته 4 شهر استان در وضعیت سفید بود اما حالا 7 شهرستان در وضعیت قرمز و 7 شهرستان دیگر زرد هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  استان با بیان اینکه ما 2 هفته سخت و تعیین‌کننده پیش‌رو داریم، بیان داشت:اگر مردم رعایت نکنند به شرایط اسفندماه که غیرقابل تحمل بود بازخواهیم گشت.در این صورت محدودیت‌های شدیدی اعمال خواهدشد که معیشت مردم را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی از مردم خواست همانطور که در اسفندماه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند در این ایام نیز فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و بیشتر در خانه بمانند.

فاضل درباره ابتلای کودکان به بیماری کرونا در استان نیز بیان داشت:در حال حاضر تعدادی کودک در بیمارستان طالقانی گرگان و تعدادی هم در گنبدکاووس بستری هستند که نتیجه آزمایش 13 نفر آنان مثبت شده و جواب بقیه آزمایش‌ها هنوز اعلام نشده است.

وی گفت:از کودک 6 ماهه تا 12 ساله در بین بیماران کرونایی داریم؛ اغلب این کودکان دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و در دو هفته اخیر مرگ و میر کودکان بر اثر کرونا در استان نداشتیم.


http://www.caspiankhabar.com/90826



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96