اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس‌کل دادگستری گلستان مطرح کرد:

برخورد قضایی با دست‌اندازان مسیر تولید در گلستان
رئیس‌کل دادگستری گلستان، دادستان‌های سراسر استان را مأمور کرده است کسانی که در مسیر تولید سنگ‌اندازی می‌کنند و سبب فرار سرمایه از استان می‌شوند را شناسایی و با آنان برخورد کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از  دادگستری  استان گلستان،  هادی هاشمیان  امروز در جمع فعالان  اقتصادی  اظهار کرد:از دادستان‌ها خواسته‌ایم با کمک دستگاه‌های اجرایی از واحدهای تولیدی سرکشی و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی بیان کرد:خوشبختانه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای کمک به رونق تولید از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کنند اما در برخی دستگاه‌ها دیده می‌شود که در بدنه کارشناسی سنگ‌اندازی و فرآیندهای اداری زمان‌بر می‌شود که نیاز است مدیران نظارت بر زیرمجموعه را جدی بگیرند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد:تعامل خوبی بین دستگاه‌هایی اجرایی و قضایی استان برای کمک به رونق تولید شکل‌گرفته است و به همین دلیل گلستان از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری است.

هاشمیان افزود:پارسال با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان 8 واحد تولیدی دوباره فعال شدند و 600 کارگر به کار بازگشتند.

در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گلستان مشکلات واحدهای خود را مطرح کردند که دستورات لازم از سوی رئیس دادگستری کل گلستان برای رسیدگی و حل آن‌ها صادر شد.


http://www.caspiankhabar.com/90824



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96