اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تجهیزات ورزشی و وسائل بازی پارک‌های گرگان ضدعفونی می‌شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آغاز طرح صدعفونی کردن تجهیزات ورزشی و وسایل بازی در پارک‌های سطح شهر خبر داد.

یحیی ستوده‌نیا در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  اظهار داشت:طرح ضدعفونی کردن وسایل بازی و تجهیزات ورزشی در پارک‌های سطح شهر از امروز آغاز شد.

وی گفت:این کار با هدف پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری ویروسی  کرونا  در دستور کار قرار گرفته است.

ستوده‌نیا گفت:در حال حاضر 53 پارک شهری در گرگان وجود دارد که بخشی از فضای پارک‌ها اختصاص به وسائل بازی و ورزشی یافته است که مورد استفاده خانواده‌ها به ویژه کودکان قرار می‌گیرد.

همچنین  شهرداری  گرگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت نظافت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خصوصا تاکسی‌ها، آژانس‌های تاکسی تلفنی و سرویس مدارس تحت نظارت سازمان حمل و نقل، تمام رانندگان می‌توانند از روز پنجشنبه 9 اسفند از ساعت 21 لغایت 24 روزهای فرد با حضور در پارکینگ اتوبوس‌های شهرداری به آدرس بلوار غدیر، اقدام به شست‌وشو و ضدعفونی کردن خودروی خود کنند.همچنین مقرر شد تمامی رانندگان اتوبوس بعد از هر سرویس نسبت به شست‌وشو و ضدعفونی کردن مستمر اتوبوس اقدام کنند.

تجهیزات آتش‌نشانی و ساختمان‌های شهرداری مناطق گرگان نیز برای پیشگیری از ابتلا کارکنان و شهروندان به بیماری کرونا ضدعفونی شده‌اند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9081



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96